دانستنی های سگ, دانستنی های گربه

مزایای غذای رویال کنین برای سگ و گربه

غذای گربه

غذای سگ و گربه رویال کنین، به دلیل داشتن کیفیت بالا و استفاده از مواد ارگانیک در ترکیبات محصولات خود طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. مهم‌ترین ویژگی برند رویال کنین توجه به نیازهای تغذیه‌ای انواع نژادهای سگ و گربه در سنین مختلف است که باعث شده صاحبان پت با خیال راحت از محصولات غذایی این برند استفاده کنند. حیوانات خانگی ذائقه خاصی دارند و لازم است که در وعده‌های غذایشان از مواد غذایی سازگار با دستگاه گوارش آن‌ها استفاده شود؛ به همین جهت کمپانی فرانسوی رویال کنین اقدام به عرضه انواع مواد غذایی (خشک، مرطوب) و متناسب با نیاز بدنی سگ‌ها و گربه‌های خانگی کرده‌است و شما می‌توانید به راحتی از طریق پت شاپ آنلاین تام و جری محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به معرفی ویژگی‌ها و مزایا و معایب محصولات رویال کنین می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

انواع غذای سگ و گربه رویال کنین

مواد غذایی برند رویال کنین از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و به صورت تخصصی برای رده‌های سنی مختلف و شرایط خاص زندگی سگ‌ها و گربه‌ها از جمله بیماری، بارداری و شیردهی زیر نظر متخصصان تغذیه حیوانات تهیه شده‌است. همان طور که در مقاله تغذیه مناسب سگ در بارداری و شیردهی بیان شد غذای رویال کنین بسیار مفید است و محصولات کمپانی رویال کنین براساس استاندارهای انجمن رسمی کنترل کیفیت خوراک آمریکا AAFCO تهیه و به سراسر دنیا عرضه شده‌است که در ادامه به معرفی انواع آن می‌پردازیم:

  1. مواد غذایی براساس نژاد سگ و گربه
  2. مواد غذایی براساس سن سگ و گربه
  3. مواد غذایی براساس بیماری سگ و گربه

فواید استفاده از غذای سگ و گربه رویال کنین

کمپانی فرانسوی رویال کنین از معتبر‌ترین برندهای تولید کننده غذای پت در سراسر دنیا می‌باشد که به دلیل استفاده از فرمولاسیون خاص و مواد غذایی سرشار از انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌های ضروری بدن حیوانات از محبوب بالایی در ایران نیز برخوردار است که در ادامه به بررسی فواید استفاده از آن برای حیوانات خانگی اشاره می‌کنیم:

  • مطابق با نیازهای ضروری بدن سگ و گربه

با توجه به اینکه سگ‌ها و گربه‌های خانگی براساس سن (توله، بالغ و مسن)، جثه بدنی و وزنشان نیازهای غذایی متفاوتی دارند؛ برند فرانسوی رویال کنین با درک اهمیت این موضوع توانسته‌است به خوبی نیازهای ضروری بدن حیوانات خانگی را تامین نماید.

  • پشتیبانی از متابولیسم بدن سگ و گربه

اهمیت سازگاری مواد غذایی سگ‌ها و گربه‌ها زمانی مشخص می‌شود که بر اثر مصرف مواد غذایی غیراستاندارد دچار مشکلات متعددی از جمله عدم هضم غذا، یبوست، انسداد روده، بوی بد دهان و… می‌شوند و در برخی موارد حتی ممکن است عارضه شدیدتری مانند مرگ را در پی داشته‌باشند. رویال کنین با بهره‌گیری از برترین کارشناسان تغذیه و متخصصین دامپزشکی توانسته‌اند با استفاده از فرمولاسیون خاص و سازگار با دستگاه گوارش و متابولیسم بدن پت‌ها، سلامت آن‌ها را تضمین کنند.

  • متناسب با نژاد سگ و گربه

هریک از نژادهای سگ و گربه رژیم غذایی خاصی نسبت به سایر نژادها دارند و بر خلاف تصور عموم غذای مشترکی برای تمام حیوانات خانگی وجود ندارد و لازم است که از غذای مخصوص آن‌ها در وعده‌های غذایی‌شان استفاده نمایند. برند رویال رویال کنین برای تمامی نژادهای سگ (گلدن رتریور، ژرمن شپرد، شیتزو، پودل، پامرانین، تریر و…) و گربه (پرشین، اینستینکتیو، بریتیش شورت هیر و…) غذاهای ویژه‌ای را عرضه کرده‌است.

  • عدم بروز حساسیت در سگ و گربه

خوشبختانه شرکت رویال کنین با شناسایی مواد غذایی آلرژی‌زا و حذف آن‌ها از ترکیبات مواد خوراکی حیوانات خانگی توانسته‌است به این موفقیت مهم دست پیدا کند.

  • متناسب با ذائقه غذایی سگ و گربه

سگ‌ها و گربه‌ها ذائقه غذایی خاصی دارند و نسبت به طعم و بوی غذا حساس‌اند، به همین جهت کمپانی فرانسوی رویال کنین با عرضه مواد غذایی در طعم‌های متنوع نظیر گوشت مرغ، بوقلمون، ماهی، گاو، گوسفند، سبزیجات و… توانسته غذایی متناسب با ذائقه حیوانات خانگی تهیه نماید. همچنین لازم به ذکر است که پت‌هایی که حساسیت غذایی نیز دارند با علاوه و اشتیاق فراوان از محصولات رویال کنین مصرف می‌کنند.

  • موجب بهبود رشد سگ و گربه

سنین رشد از مهم‌ترین برهه زندگی سگ‌ها و گربه‌ها به شمار می‌رود و سوء تغذیه در آن‌ها عوارض زیان‌باری را به همراه دارد و لازم است که شما به عنوان فردی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید اهمیت ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته‌باشید و از محصولات ویژه‌ای که رویال کنین برای توله سگ‌ها و بچه گربه‌ها عرضه کرده‌است؛ تهیه نمایید. این محصولات حاوی مواد مغذی ضروری بدن جهت رشد و تقویت سیستم ایمنی، استخوان‌ها، مفاصل و عضلات می‌باشند و نقش مهمی در حفظ سلامت آن‌ها دارند.

  • موجب بهبود بیماری سگ و گربه

ممکن است که بر اثر عوامل مختلفی مانند بیماری مادرزادی، نژادی، شرایط زندگی و تغذیه‌ای حیوانات خانگی دچار بیماری‌های مختلفی شوند که یکی از مهم‌ترین موارد در بهبود و کنترل بیماری؛ تغذیه می‌باشد. شرکت رویال کنین با شناسایی مواد غذایی متناسب و سازگار جهت بهبود بیماری‌های سگ‌ و گربه توانسته نقش مهمی در سلامت پت‌ها ایفا نماید که مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به غذای گربه و غذای خشک سگ دیابتیک رویال کنین، غذای سگ و گربه عقیم شده و… اشاره کرد.

  • کمک به تناسب اندام و کنترل وزن سگ و گربه

برخی از نژادهای حیوانات خانگی به طور مادرزادی تحرک بسیار پایینی دارند و این باعث می‌شود که آن‌ها مستعد چاقی و اضافه وزن باشند؛ به همین جهت توجه به میزان کالری دریافتی روزانه آن‌ها و استفاده مواد غذایی متناسب با نژادشان تاثیر چشمگیری در پیشگیری از افزایش وزن آن‌ها دارد و رویال کنین به خوبی توانسته‌است با عرضه محصولات رژیمی از بروز این عامل در سگ‌ها و گربه‌ها جلوگیری نماید.

عوارض جانبی غذای سگ و گربه رویال کنین

عوارض جانبی خاصی در مواد غذایی رویال کنین گزارش نشده‌است اما ممکن است بر اثر رعایت نکردن رژیم غذایی همچون پرخوری حیوانات خانگی (استفاده بیش از مقدار توصیه‌شده) و یا استفاده مداوم از غذای خشک مشکلاتی مانند ایجاد سنگ مثانه و یبوست را ایجاد نماید؛ که شما با مشاهده این علائم در حیوان خانگی‌تان می‌توانید از انواع غذاهای مرطوب رویال کنین نظیر سوپ بچه گربه (کیتن) رویال کنین ، کنسرو و پوچ سگ و گربه که در پت شاپ تام و جری عرضه شده‌‌است تهیه نمایید.

پرطرفدارترین غذای سگ و گربه رویال کنین

اهمیت به رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت و شادابی پت‌ها دارد. اگر شما سرپرستی حیوانات خانگی را بر عهده دارید؛ لازم است که اطلاعات کافی در مورد انواع غذای سگ‌ و غذای گربه‌ها داشته‌باشید. محصولات غذایی رویال کنین با توجه به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا از پر طرفدارترین مواد غذایی سگ و گربه محسوب می‌شوند که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  • غذای خشک گربه بالغ پرشین رویال کنین

این محصول برای گربه پرشین بالغ در بسته‌بندی‌ها و وزن‌های متنوع تهیه شده‌است که حاوی مواد ارگانیک نظیر مرغ، برنج، گلوتن گندم، ذرت، نخود، ریشه کاسنی، روغن ماهی بوده و سرشار از انواع مواد معدنی، ویتامین‌ها، پروتئین‌های گیاهی و حیوانی ضروری نژاد پرشین می‌باشد، که نقش مهمی در بهبود عملکرد سیستم ایمنی و متابولیسم گربه‌های بالغ نژاد پرشین دارد. یکی از مزیت‌های مهم غذای خشک گربه بالغ پرشین رویال کنین، دانه های بادامی شکل آن است که براساس فک کوتاه و دندان‌های گربه‌های پرشین تهیه شده‌ و سازگاری بالایی با دستگاه گوارش حساس نژاد پرشین دارد.

  • کنسرو سگ و گربه ریکاوری رویال کنین

کنسرو ریکاوری سگ و گربه رویال کنین برای بهبودی سریع در دوران نقاهت پس از جراحی و بیماری عرضه شده‌است و سرشار از پروتئین، آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن سگ‌ها وگربه‌ها بوده و انرژی از دست رفته بدنشان را جبران می‌‎کند. کنسرو ریکاوری رویال کنین برای تمامی نژادهای سگ وگربه قابل استفاده بوده و با توجه به بافت نرمی که دارد استفاده از سرنگ را برای غذا دادن به آن‌ها آسانتر می‌کند.

  • سوپ سگ عقیم شده استرلایز رویال کنین

سگ‌های بالغ عقیم تحرک بدنی بسیار پایینی دارند معمولا در معرض چاقی، دیابت، مشکلات قلبی و… قرار دارند و طبق توصیه متخصصان تغذیه حیوانات بهتر است که از رژیم غذایی متناسب با متابولیسم بدنی سگ‌های عقیم مصرف نمایند. سوپ سگ عقیم شده استرلایز رویال کنین سرشار از انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و اسیدهای چرب ضروری بدن سگ‌های عقیم بوده و باعث افزایش سلامت، شادابی و سرزندگی در آن‌ها می‌گردد. با توجه رایج بودن مشکلات دستگاه ادراری در سگ‌‌‌های عقیم، سوپ سگ عقیم شده استرلایز رویال کنین ضمن تعادل PH بدن آن‌ها از بروز سنگ مثانه نیز جلوگیری می‌کند.

کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین

این محصول به طور ویژه برای دوران بارداری و شیردهی و همچنین برای تغذیه بچه گربه‌هایی که به تازگی از شیرمادرشان گرفته شدند تهیه شده‌است که سرشار از مواد معدنی، انواع ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان و پروتئین‌‌ها، مواد پروبیوتیکی و اسید چرب‌های امگا۳ و امگا۶  بوده و انرژی تحلیل رفته مادران در حین زایمان را جبران می‌نماید و تاثیر زیادی در بهبود کیفیت شیرمادر و رشد بچه گربه‌ها دارد.

جمع‌بندی

لزوم اهمیت به تغذیه متعادل و اصولی حیوانات خانگی تاثیر بسیاری در حفظ سلامت و افزایش طول عمر آن‌ها دارد. سگ‌ها و گربه‌ها در طول دوران زندگی خود ممکن در معرض بیماری‌های مختلفی قرار داشته‌باشند و به همین سبب لازم است که با تهیه مواد غذایی مرغوب و درجه یک، نظیر محصولات غذای شرکت رویال کنین نقش موثری را در مراقبت از آن‌ها ایفا نمایید.

author-avatar

درباره نویسنده تام و جری: اسما افخمی

اسما هستم روانشناس انسان ها و رفتارشناس سگ و گربه ها ! از روزی که وارد تیم پت شاپ تام وجری شدم باخودم عهد کردم با علمم سطح فرهنگ نگهداری و تربیت حیوانات خانگی در ایران رو هر روز بهتر از قبل کنم. این روزها با نوشتن مقالات کاربردی و انجام مشاوره به مامان باباهای پت کمک میکنم زندگی شاد و بی دردسری رو با حیوون خونگی شون داشته باشن.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *